Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tamiflu bestellen?

  • peter

    Ik zeg maar altijd zo…better safe then sorry! Ik hoor van steeds meer mensen dat ze toch maar het zekere voor het onzekere nemen en zelf tamiflu bestellen. Ik begrijp hen wel.

  • Corrie

    Hoi Peter,

    Volgens mij is het zo dat als je via internet Tamiflu wilt bestellen je altijd rond de 80 euro kwijt bent. Er zit vaak een online doktersconsult bij omdat het een receptplichtig medicijn is. Het is voor iedereen wel te bestellen maar wel veel duurder dan wanneer je de mexicaanse griep krijgt want dan is het gratis (zolang de voorraad er nog is). Ik heb in iedergeval al wel wat Tamiflu gekocht maar ook voor die 80 euro.

    Heb de besteld via: Vitaa.nl en dat verliep snel en goed.

    groet, Corrie

  • fanfan

    http://www.grenswetenschap.nl/nieuws.asp?n=3621&p=1#reactie78234

    pas op met Tamiflu.

    deze Mexicaanse griep is ook op andere manieren te voorkomen/behandelen.

    Maar daar verdient men niets aan.

    Zoek op internet naar wegen om je immuunsysteem op te krikken!!!! Geloof in jezelf en je lichaam die in staat is om je te genezen, maar dan moet je je lichaam ook niet volstoppen met allerhande rotzooi zoals suiker enz. Beweeg in de openlucht en ontspan. Stress is een hele ongezonde fator daar wordt je ziek van en angst is een hele slechte raadgever!!!!! Er wordt angst aan gewakkerd die angst kan worden omgezet in dollars!!!!! Waarom werd/wordt er preventief niets aan verspreiding gedaan( zoals bij de eerste melding vliegveld sluiten enz. reiniging van openbaar vervoer trapleuningen handvaten, desinfectiematten bij in en uitgang noem maar op ??? Levert geen geld op!!! Vaccineren wel!!!

  • karelij

    Hi Fanfan,

    Ben het helemaal mt je eens, wat mij ook zo verbaasd is dat die viroloog Dr Osterhaus de hele tijd wordt aangehaald en dan op de achtergrond een doosje van Tamiflu of een afbeelding daarvan. Belachelijk het is niet eens het enige middel er zijn ook nog andere antibiotica.

    Maar het blijft dat voorkomen het beste is! Waarom de brand gaan blussen als het huis al in brand staat!

    Wij gebruiken allemaal 2-Prepare, dat is een middel wat afkomstig is uit de Intensive Care geneeskunde en de belangrijkste brand en bouwstof van het immuunsysteem bevat.

    Het is maar een tip

    Groet,

    Karel

  • Gentlemann1961

    Waarom nou allemaal zo paniekerig, bedenk dat er maar twee instanties zijn die vruchten plukken bij dit alles en dat is de producent van Tamiflu en de ontwikkelaars van het vaccin tegen deze griepvariant.

    Deze twee vullen hun zakken door mensen zoals jullie die, bang gemaakt door onzinnige mediaberichtgeving, in blinde paniek alvast maar Tamiflu preventief gaan inslaan en soms zelfs al gaan gebruiken.

    Deze griepvariant blijkt milder te zijn dan de gewone doorsnee griep met verschijnselen zoals koorts, spierpijn, gevoel van onbehagen en sommigen hebben ook last van misselijkheid en braken.

    Preventief zomaar Tamiflu gaan gebruiken(als je de ziekte nog niet hebt) is schadelijk voor je immuniteitssysteem, waardoor de kans bestaat dat als je de ziekte echt krijgt Tamiflu niet meer werkt omdat je lichaam er immuun voor is geworden.

    Dus preventief slikken is SCHADELIJK en is dus afgeraden, en toch zijn Legio gezonde mensen zo oliedom om het nu al in te gaan nemen !!

    Hoe ONVERANTWOORD ben je dan wel niet bezig zeg

  • angela

    helemaal mee eens, de kans dat je het griepvirus de kans geeft ongevoelig te worden voor tamiflu maak je zo wel erg groot, en vind dan nog maar eens een middel wat werkt. de griep is dan niet te overwinnen, dus krijg gewoon die griep zoals waarschijnijk 1 op de 3 nederlanders zal krijgen, en even uitzieken. Leuk is het niet, maar alles beter dan jezelf mij de rest van je familie vrienden buren en nederland offeren aan een gevaarlijker variant van deze griep.

  • NOS

    Hallo Corrie,

    Voor een NOS-item ben ik op zoek naar mensen die willen vertellen over hun online aankoop van Tamiflu. Dat hoeft niet per se voor een microfoon en/of camera. Zou je contact met mij op willen nemen?

    Groet,

    Machteld Veen

    machteld.veen@nos.nl

  • NOS

    Hallo Peter M.,

    Voor een NOS-item ben ik op zoek naar mensen die willen vertellen over hun online aankoop van Tamiflu. Dat hoeft niet per se voor een microfoon en/of camera. Zou je contact met mij op willen nemen?

    Groet,

    Machteld Veen

    machteld.veen@nos.nl

  • bet

    Ik ben momenteel op het internet gekocht Tamiflu, die een week - zitten wordt behandeld, is gemakkelijker geworden. Hier is het adres apotheek in Amerika, het gebruik van de gezondheid tamiflu

    http://ekpharm.org/item/bestsellers/tamiflu.html

  • Internetpillen.nl

    Ben je bang voor de mexicaanse griep en heb je via internet Tamiflu besteld, of wil je dit gaan doen? Pas dan op, want dit is echt gevaarlijk! De Consumentenbond heeft net een onderzoek uitgebracht waarin zij op diverse sites pillen hebben besteld. Als het pakketje al aankwam (vaak niet) zaten er grote afwijkingen in de hoeveelheid werkzame stof (zowel teveel als te weinig) of zaten er hele andere stoffen in. Ook werd in sommige gevallen een veel te groot geldbedrag online afgeboekt. Het onderzoek is te lezen op www.internetpillen.nl.