Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Onzorgvuldig gedrag

  • zonnig

    Geconstateerd:

    Ziekenhuis ent personeel in dat volgens de RIVM norm niet ingeënt mag worden.

    Resultaat: vaccins zijn op en personeel dat het vanwege hoog risico wel ingeënt zou moeten krijgen kan niet worden ingeënt!

  • Ditje

    Sorry, ik geloof die spookverhalen niet!

    Edith

  • Ludo (callcenter)

    Beste “Zonnig”

    ik wil u nogmaals oproepen om om uitingen hier op het prikbord concreet te maken.

    Wat is waar precies gebeurd?

    Er zijn inderdaad gevallen bekend van artsen die het vaccin hebben verstrekt aan mensen die niet in de risicogroepen vallen. (zoals de bij verschillende voetbalclubs)

    Deze artsen kunnen tuchtrechtelijk worden vervolgd.

  • zonnig

    Ik kan zo de naam van de instelling noemen maar niet op dit forum! Desgewenst zal ik de naam bekend maken aan het bevoegd gezag!

    Verder vind ik dat u als Moderator erg pro-vaccinatie bent en niet objectief bent.

    Lees ook het onderstaande:

    http://www.anderepolitiek.be/nieuwecap/modules/news/article.php?storyid=1384

  • Rene 01-02-2010

    Ik zou toch wel graag de naam van die instelling willen zien. Zie inhoudelijk geen enkel probleem om dat hier bekend te maken.

  • zonnig

    Mijn voorkeur gaat er naar uit dat ze er zelf mee naar buiten komen.

    Als ik het meld bij het bevoegd gezag zal het ook snel naar buiten komen (tenzij …..).

    En ik wil mijn informant niet in de problemen brengen.