Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tamiflu bestellen?

  • Peter M

    Weet iemand of je ergens goedkope dan 80 euro Tamiflu kunt bestellen. Ik heb deze Tamiflu site al gevonden. En ik ken Dokteronline.com. Maar de prijs is best hoog.

    Groet, Peter

  • Ilse Vonhoff

    Bestellen uit angst is iets wat ik niet zal doen.

    Vind het eigenlijk een taak van de overheid om het aan iedere Nederlander gratis te verstrekken als het echt nodig is. Als er al jarenlang miljarden euro's naar bodemloze putten zoals Afrika kunnen gaan en recent naar banken dan mag je als Nederlander toch verwachten dat de overheid er voor ons is als het echt nodig is? Je kunt je belastingbetalers maar beter in leven houden ;-)

    Peter M Schreef:

    ——————————————————-

    > Weet iemand of je ergens goedkope dan 80 euro

    > Tamiflu kunt bestellen. Ik heb deze Tamiflu site

    > al gevonden. En ik ken Dokteronline.com. Maar de

    > prijs is best hoog.

    >

    > Groet, Peter

  • klaasjebianca

    Peter M Schreef:

    ——————————————————-

    > Weet iemand of je ergens goedkope dan 80 euro

    > Tamiflu kunt bestellen. Ik heb deze Tamiflu site

    > al gevonden. En ik ken Dokteronline.com. Maar de

    > prijs is best hoog.

    >

    > Groet, Peter

    Hoi Peter,

    Op de website http://secure.nationale-apotheek.nl/ kun je 10 tabletten kopen voor 27,45 euro.

    Bianca

  • Annet.tam

    Peter M Schreef:

    ——————————————————-

    > Weet iemand of je ergens goedkope dan 80 euro

    > Tamiflu kunt bestellen. Ik heb deze Tamiflu site

    > al gevonden. En ik ken Dokteronline.com. Maar de

    > prijs is best hoog.

    >

    > Groet, Peter

    Hallo Peter,

    Op deze site kan je ze goedkoop en veilig kopen: Klik hier

  • Peter

    Ik ga volgende week op vakantie en was daarom opzoek naar tamiflu voor mijn gezin. Ik heb toen de website www.tamiflupreventief.nl gevonden. Krijg mijn bestelling binnen 2-3 werkdagen. Succes!

  • corrie

    Heeft weinig zin om tamiflu te nemen. Het h1n1 virus is zo aan het muteren dat het resistent wordt!

  • Peter

    Naar aanleiding van het berichtje van corrie toch even gaan zoeken naar meer informatie over mutatie. De wereldgezondheidsorganisatie zegt nog steeds dat het H1N1 virus bestreden kan worden met Tamiflu (antivirale medicijnen), zie nieuwsbericht: tamiflupreventief.nl of WHO

  • Gentlemann1961

    Vanwaar deze paniekreaktie, dat begrijp ik totaal niet, lees mijn reaktie maar die elders op het forum te vinden is en wel het stukje PANIEK OM NIETS !!!

    mvg the Gentlemann1961