Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Online Tamiflu bestellen!

  • Judith

    Op www.online-tamiflu-bestellen.nl (prima service trouwens) heb ik preventief Tamiflu besteld. Ik heb een gezin en vind een veilig idee om deze grieppil alvast in huis te hebben…

    Zijn er meer hier die Tamiflu in huis hebben gehaald?

  • Skatje

    om even tegen die tamfilu-gekte een ander geluid te laten horen:

    http://www.youtube.com/watch?v=3zcVXDkdsm4

    en het is al een jaar of dertig oud trouwens:

    http://www.youtube.com/watch?v=ASibLqwVbsk

    veel plezier de komende tijd. Lekker de media bekijken, en zien hoe zij het volk bang gaan maken…

  • John

    Hi Judith,

    Ik heb vorige week besteld via www.dokteronline.com en had de pillen binnen een paar dagen thuis.

    Gr. John

    Redactie: affiliate link verwijderd. Dit bericht verwees naar een site waarbij de schrijver van de reactie geld verdient aan een bestelling.

  • Gentlemann1961

    Veel mensen hebben de neiging om Tamiflu te bestellen en ook soms al preventief te gebruiken voor er uberhaupt sprake is van ziekteverschijnselen.

    Het is af te raden om dit te doen aangezien er immuniteit tegen het middel kan optreden met als resultaat dat het uiteindelijk niet meer zal werken tegen hetgeen waar het voor bedoeld is.

    Ik adviseer je hierbij om bij ziekteverschijnselen meteen langs je huisarts te gaan, hij kan vaststellen of het om H1N1 gaat of om een andere griepvariant.

    Zelf dokteren is af te raden net als het maar lukraak slikken van medicatie, dat laatste kan uiteindelijk ergere gevolgen voor je gezin hebben dan H1N1

    Als je huisarts de ziekte heeft vastgesteld krijg je Tamiflu voorgeschreven welke vergoed word door alle ziektekostenverzekeraars in Nederland, dus ik vraag me af waarom je het zelf aanschaft

    Paniek om niets dus

    The Gentlemann1961

  • fan fan

    @ Gentlemann1961,

    Beter niet langs de huisarts maar telefonisch contact opnemen. Anders breng je de virussen in de wachtkamer en daar zit de huisarts niet op te wachten. Verder moet de huisarts niet belast worden door grieppaniek. Alleen bij erge hoge koorts 40 graden en hoger telefonisch aktie ondernemen. Bij milde klachten onder de wol en uitzieken, veel drinken en frisse lucht in je slaapkamer.

  • NOS

    Hallo Judith,

    Voor een NOS-item ben ik op zoek naar mensen die willen vertellen over hun Tamiflu-aankoop via het internet. Dat hoeft niet voor een microfoon en/of camera. Zou je contact met me op willen nemen?

    groet, Machteld Veen

    machteld.veen@nos.nl

  • NOS

    hallo John,

    Voor een NOS-item ben ik op zoek naar mensen die willen vertellen over hun online aankoop van Tamiflu. Dat hoeft niet per se voor een microfoon en/of camera. Zou je contact met me op willen nemen?

    Groet,

    Machteld Veen

    machteld.veen@nos.nl

  • Internetpillen.nl

    Ben je bang voor de mexicaanse griep en heb je via internet Tamiflu besteld, of wil je dit gaan doen? Pas dan op, want dit is echt gevaarlijk! De Consumentenbond heeft net een onderzoek uitgebracht waarin zij op diverse sites pillen hebben besteld. Als het pakketje al aankwam (vaak niet) zaten er grote afwijkingen in de hoeveelheid werkzame stof (zowel teveel als te weinig) of zaten er hele andere stoffen in. Ook werd in sommige gevallen een veel te groot geldbedrag online afgeboekt. Het onderzoek is te lezen op www.internetpillen.nl.