Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Eigen weerstand en 18 weken zwanger

  • $uzanne mv Ryan en Chloë

    Hallo,

    Even kort uitgelegt ini welk dillema ik nu zit:

    Ik heb een bloedziekte (tekort aan bloedplaatjes) dus ben vatbaar voor ziektes en virussen enzo, nu sta ik al onder controle van de internist (heb deze vraag daar ook neergelegt) maar ben ook 18 weken zwanger.

    Ik zit echt tussen een Ja en een Nee

    JA omdat mijn weerstand niet al te best is

    NEE omdat ik zwanger ben en toch bang ben voor de gevolgen op langer termijn

    Werk zelf in de verstandelijk gehandicaptenzorg en weet wat een vaccinatie kan doen indien deze verkeerd uitpakt.

    Heb nu echt het gevoel dat ik moet kiezen tussen 2 kwaden ??

  • Loca

    ja wie niet…..

    iedereen zit met dit dillema

    zit mezelf ook helemaal gek te maken met allerlei scenario's en wordt er geen leuker mens van, begint gewoon mijn leven te beheersen en ik geniet helemaal niet meer van mn zwangerschap.

    ik zit hier tussen

    wel enten, risico voor baby

    niet enten, c.aya missschien geen moeder meer of ik straks geen dochtertje meer

    tis gewoon heel moeilijk….

  • $uzanne mv Ryan en Chloë

    blijft zo dubbel allemaal he, welk van ‘de 2 kwaden’ doe je toch het beste aan :S

  • zonnig

    Jij zit in een erg lastig pakket.

    Je geeft aan dat je extra vatbaar bent door een tekort aan bloedplaatjes.

    Ik denk dat het voor jou nu even extra van belang is om natuurlijke producten te gebruiken om je weerstand te verhogen, een natuurgeneeskundig therapeut kan je daarbij mogelijk helpen, zij zoeken nl de oorzaak van jouw probleem op en gaan dat bij de bron aanpakken. Een regulier arts doet alleen maar aan symptoombestrijding, vaccinatie is daar een goed voorbeeld van.

    Verder moet jij voorlopig althans grote(re) bijeenkomsten even uit de weg gaan om niet besmet te raken met het M-virus en extra persoonlijke hygiëne maatregelen nemen (o.a. extra handen wassen).

  • $uzanne mv Ryan en Chloë

    Thx voor je antwoord, inmiddels is de internist ook van alles in de boeken aan het opzoeken hiervan en ik slik ook al multivitamine (voor zwangeren dan) dus let er zeker wel op.