Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

baby negen maanden laten vaccineren of niet.

  • eva

    hallo allemaal.wij hebben een kindje van negen maand en wilden eerst wel laten vaccineren tegen de mex.griep.nu hebben we op het nieuws gezien dat er mensen zijn overleden vlak na vaccinatie tegen mex.griep.

    Toeval word er dan gezegd.nu vertrouwen we het niet meer zo.Op internet gelezen dat er verschillende mensen zijn overleden in meerdere landen na vaccinatie tegen mexicaanse griep.zijn hier meer ouders van jonge baby's en laten jullie wel of niet vaccineren? groetjes van dibbetje.

  • a.

    Onze baby is 8 maanden. Wij weten het ook nog niet. Mijn man wil wel, ik heb sterke twijfels. Ik vertrouw het ook niet zo.Ik hoop op meer reacties met informatie.

  • Rene 01-02-2010

    Wij hebben een zoontje van bijna 4 jaar en laten hem niet vaccineren. Er zijn te veel tegenstrijdige berichten. Gezond eten, gezonde buitenlucht, veel handen wassen en voldoende rust beschermen hem volgens ons afdoende tegen een eventuele (mex) griepbesmetting. De gevogen van een griep zijn overigens niet zo erg (in percentage) als sommigen ons willen doen geloven. Succes met jullie beslissing.

  • Ludo (callcenter)

    Goedendag,

    kunt u aangeven waar u heeft gelezen dat er sterfgevallen zijn nav de vaccinatie?

    Het zijn berichten als deze die mensen nerveus maken. Er wordt hier iets zonder bronvermelding geroepen zodat het niet te controleren is maar toch blijft hangen.

    Het is ons niet bekend dat er doden zijn gevallen door deze vaccinatie. Wel dat er doden zijn gevallen door de griep.

    Succes met uw keuze.