Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat mij opvalt

  • Rene 01-02-2010

    Wat mij opvalt op dit prikbord, is dat het zo rustig is hier. Nauwelijks reacties, het lijkt wel of de griep niet leeft of heeft iedereen het hoofd berustend in de schoot gelegd?

  • zonnig

    Lees dit maar eens:

    Stelt Glaxton Smith en artsen boven de wet

    De farmaceutische firma die het vaccin produceert, in ons geval Glaxo Smith Klein, krijgt juridisch carte blanche van de regering, dat betekent dat ze niet kan vervolgd worden in geval van manifeste fouten of tekortkomingen aan het vaccin, of indien gevaccineerden te lijden krijgen van nevenwerkingen. Ook de artsen die meewerken aan de vaccinatiecampagne krijgen volledige juridische immuniteit. Dit zet uiteraard de deur wagewijd open voor misbruiken. Dat dit juist gebeurt bij het gebruik van een vaccin dat zo onvolledig getest is, terwijl het manifest gevaarlijke stoffen bevat, lijkt mij eerder misdadig dan een betrouwbaar beleid.

    Bron: http://www.anderepolitiek.be/nieuwecap/modules/news/article.php?storyid=1384